• USD
    • USD
    • EUR
  • en English
    • en English
    • ar Arabic
ثبت نام
  • کاربر مهمان ، خوش آمدید
  • ورود به سایت
خدمات ایسیو احسان

سبد خرید من

0 تومان

0
در سبد خرید شما 0 محصول وجود دارد.
جمع کل 0 تومان
مشاهده
پرداخت
در تماس باشید : 86 74 59 44 021
  • صفحه اصلی
    • چه کارهایی به کامپیوتر خودرو آسیب میزند!
    • ریمپ چیست ؟! همه چیز درباره ریمپ (remap)
    • شماره ایپرام تمامی کیلومترها
    • نحوه نصب دامپ
  • دامپ های بیکد
    • بی کد MAW (غرب استیل)
    • بی کد بوش ME7
    • بی کد بوش ME17
    • بی کد بوش ME7.4.9
    • بی کد بوش (M-ME (7.9.7
    • بی کد LZNF
    • بی کد easyU
    • بی کد EZU
    • بی کد SSAT
    • بی کد DELPHI
    • بی کد خودروهای رنو
    • دامپ های بی کد زیمنس ->
      • bicode Tiba
      • bicode Pars
      • bicode samand
      • bicode pride
      • bicode 206
  • آموزشی
  • دامپ های اصلاح شده
    • حذف محدودیت سرعت
    • حذف اکسیژن ۲ بوش me17 دنا
    • حذف سنسور اکسیژن ۲ LZNF
    • حذف سنسور اکسیژن ۲ MAW
    • دامپ ایربگ
    • اصلاحیه فن
    • دامپ اصلاحیه lznf پراید
    • حذف سنسور کیلومتر
  • winOLS
    • کاهش دمای کارکرد فن زیمنس با وینولز
    • نحوه تغییر محدوده کاتاف و ایجاد کاتاف رگباری
    • نحوه حذف محدودیت سرعت زیمنس
    • حذف بدسوزی سیلندر بوش me17
  • نقشه و دیتاشیت
  • فروشگاه
    • فروشگاه
  • تماس با ما
    • سایر صفحات
    • تماس با ما
    • درباره ما
    • مارادرنقشه های زیر می توانید پیداکنید
      • گوگل مپ
      • نشان
      • بلد
  • صفحه اصلی
    • چه کارهایی به کامپیوتر خودرو آسیب میزند!
    • ریمپ چیست ؟! همه چیز درباره ریمپ (remap)
    • شماره ایپرام تمامی کیلومترها
    • نحوه نصب دامپ
  • دامپ های بیکد
    • بی کد MAW (غرب استیل)
    • بی کد بوش ME7
    • بی کد بوش ME17
    • بی کد بوش ME7.4.9
    • بی کد بوش (M-ME (7.9.7
    • بی کد LZNF
    • بی کد easyU
    • بی کد EZU
    • بی کد SSAT
    • بی کد DELPHI
    • بی کد خودروهای رنو
    • دامپ های بی کد زیمنس ->
      • bicode Tiba
      • bicode Pars
      • bicode samand
      • bicode pride
      • bicode 206
  • آموزشی
  • دامپ های اصلاح شده
    • حذف محدودیت سرعت
    • حذف اکسیژن ۲ بوش me17 دنا
    • حذف سنسور اکسیژن ۲ LZNF
    • حذف سنسور اکسیژن ۲ MAW
    • دامپ ایربگ
    • اصلاحیه فن
    • دامپ اصلاحیه lznf پراید
    • حذف سنسور کیلومتر
  • winOLS
    • کاهش دمای کارکرد فن زیمنس با وینولز
    • نحوه تغییر محدوده کاتاف و ایجاد کاتاف رگباری
    • نحوه حذف محدودیت سرعت زیمنس
    • حذف بدسوزی سیلندر بوش me17
  • نقشه و دیتاشیت
  • فروشگاه
    • فروشگاه
  • تماس با ما
    • سایر صفحات
    • تماس با ما
    • درباره ما
    • مارادرنقشه های زیر می توانید پیداکنید
      • گوگل مپ
      • نشان
      • بلد

سبد خرید من

0 تومان

0
در سبد خرید شما 0 محصول وجود دارد.
جمع کل 0 تومان
مشاهده
پرداخت

چه کارهایی به کامپیوتر خودرو آسیب میزند!

04 مرداد
ارسال شده توسط: admin
0دیدگاه

کامپیوتر خودرو (یا همان ایسیو) وظیفه کنترل موتور خودرو بر عهده دارد عواملی که باعث آسیب به آن میشود را در این پست برای شما شرح میدهیم :

جدا کردن کابل باتری هنگامی که خودرو روشن است!
1.همان طور که می دانید ولتاژ تولیدی دینام حدود ۱۴ ولت می باشد این ولتاژ متوسط تولیدی دینام می باشد که در بعضی از خودرو ها به ۱۳.۲ هم می رسد. پیک تولید ولتاژ دینام بر حسب دور موتور و بار گرفته شده از دینام ، متغیر بوده و گاهی به ۱۶ ولت نیز می رسد! در حالت  عادی که کابل های باطری متصل است این نوسان به خاطر خاصیت خازنی باتری تعدیل می شود اما اگر کابل باتری در هنگام روشن بودن خودرو باز شود ، این نوسانات می تواند نه تنها به ایسیو بلکه به کلیه یونیت های داخلی و مصرف کنندگان موجود در خودرو آسیب بزند! طبیعی است که باتوجه به قیمت زیاد آن از انجام این کار صرفه نظر بکنیم.

امتحان جرقه از روی وایر شمع با اتصال آن به بدنه

۲. وقتی وایر را از سر شمع ها می کشیم و برای امتحان برق ارسالی به سرشمع ها توسط وایر مربوطه به بدنه جرقه اینجاد می کنید ، ممکن است که مقدار جریان نابهنگام غیر قابل کنترلی را در ثانویه کويل ایجاد کنید. برق ثانويه كوئل با برق سیم پیچ اولیه آن دارای تاثیر متقابل هستند . کوئل نیز برق خود را مستقیما از ای سی یو ( کامپیوتر خودرو ) می گیرد . این کار ممکن است موجب ایجاد نوسانات برق در شبکه برق خودرو و آسیب رسیدن به قسمت های حساس به خصوص ایسیو شود . اگر تمایل به چک کردن برق سرشمع ها دارید از یک شمع فیلرگیری شده يدک استفاده کنید تا میزان جریان دهی ثانویه کوئل تحت کنترل باشد

آب زدن به ایسیو
اگر پشت جعبه این قطعه را باز کنید خواهید دید که برای جلوگیری از نفوذ آب ؛ قسمت فیبر مدار چاپی و حتی پین های داخلی با ماده ای موم مانند پوشیده شده اما در هر صورت پین های نری خارجی سوکت ای سی یو بدون محافظ هستند و خیس شدن آنها موجب اتصال کوتاه خارجی شده و ممکن است به احتمال بالا ایسیو آسیب ببیند .

دست زدن به پین های آی سی یو
به دلیل ریسک الكتريسته ساكن بدن می تواند موجب آسیب های جدی به آن شود . الکتریسیته ساکن بدن گاهی اوقات تا هزارها ولت می تواند بالا برود .

خدمات تخصصی ایسیو احسان

e.c.u

به اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط

08 آبان

کاهش دمای فن زیمنس با وینولز

2 دیدگاه
کاهش دمای فن در ایسیوهای زیمنس , نحوه تغییر دادن دمای کارکرد فن , نحوه تغییر دادن دمای کارکرد فن با WINOLS , نحوه کار کردن با برنامه وینولز
اطلاعات بیشتر
07 آبان

وینولز

0 دیدگاه
آموزش کار با برنامه وینولز , آموزش وینولز , آموزشWINOLS , دانلود WINOLS , دانلود WINOLS رایگان , دانلود برنامه وینولز , دانلود وینولز , دانلود وینولز رایگان , فایل کرک وینولز , نحوه پیکر بندی وینولز , نحوه نصب وینولز
اطلاعات بیشتر
16 خرداد

نحوه نصب دامپ

7 دیدگاه
7prog , راهنمای بی کد ایسیو , راهنمای دانلود tnm , زیمنس و بوش , نحوه شناسایی کالیبراسیون , نحوه نصب دامپ بی کد
اطلاعات بیشتر

ثبت دیدگاه

برای صرف‌نظر کردن از پاسخ‌گویی اینجا را کلیک نمایید.

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به خدمات ایسیو احسان میباشد    -  copyright 2021

cropped-images.png

cropped-images.png

http://ecuservice.ir/wp-content/uploads/2021/05/cropped-images.png

بستن
ورود به سایت یا ثبت نام
گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

کاربر جدید هستید ؟

ثبت نام رایگان و آسان

  • پرداخت راحت و سریع
  • ذخیره آدرس های حمل و نقل
  • مشاهده ، رهگیری و ... کالا
ایجاد حساب کاربری
X