• USD
    • USD
    • EUR
  • en English
    • en English
    • ar Arabic
ثبت نام
  • کاربر مهمان ، خوش آمدید
  • ورود به سایت
خدمات ایسیو احسان

سبد خرید من

0 تومان

0
در سبد خرید شما 0 محصول وجود دارد.
جمع کل 0 تومان
مشاهده
پرداخت
در تماس باشید : 86 74 59 44 021
  • صفحه اصلی
    • چه کارهایی به کامپیوتر خودرو آسیب میزند!
    • ریمپ چیست ؟! همه چیز درباره ریمپ (remap)
    • شماره ایپرام تمامی کیلومترها
    • نحوه نصب دامپ
  • دامپ های بیکد
    • بی کد MAW (غرب استیل)
    • بی کد بوش ME7
    • بی کد بوش ME17
    • بی کد بوش ME7.4.9
    • بی کد بوش (M-ME (7.9.7
    • بی کد LZNF
    • بی کد easyU
    • بی کد EZU
    • بی کد SSAT
    • بی کد DELPHI
    • بی کد خودروهای رنو
    • دامپ های بی کد زیمنس ->
      • bicode Tiba
      • bicode Pars
      • bicode samand
      • bicode pride
      • bicode 206
  • آموزشی
  • دامپ های اصلاح شده
    • حذف محدودیت سرعت
    • حذف اکسیژن ۲ بوش me17 دنا
    • حذف سنسور اکسیژن ۲ LZNF
    • حذف سنسور اکسیژن ۲ MAW
    • دامپ ایربگ
    • اصلاحیه فن
    • دامپ اصلاحیه lznf پراید
    • حذف سنسور کیلومتر
  • winOLS
    • کاهش دمای کارکرد فن زیمنس با وینولز
    • نحوه تغییر محدوده کاتاف و ایجاد کاتاف رگباری
    • نحوه حذف محدودیت سرعت زیمنس
    • حذف بدسوزی سیلندر بوش me17
  • نقشه و دیتاشیت
  • فروشگاه
    • فروشگاه
  • تماس با ما
    • سایر صفحات
    • تماس با ما
    • درباره ما
    • مارادرنقشه های زیر می توانید پیداکنید
      • گوگل مپ
      • نشان
      • بلد
  • صفحه اصلی
    • چه کارهایی به کامپیوتر خودرو آسیب میزند!
    • ریمپ چیست ؟! همه چیز درباره ریمپ (remap)
    • شماره ایپرام تمامی کیلومترها
    • نحوه نصب دامپ
  • دامپ های بیکد
    • بی کد MAW (غرب استیل)
    • بی کد بوش ME7
    • بی کد بوش ME17
    • بی کد بوش ME7.4.9
    • بی کد بوش (M-ME (7.9.7
    • بی کد LZNF
    • بی کد easyU
    • بی کد EZU
    • بی کد SSAT
    • بی کد DELPHI
    • بی کد خودروهای رنو
    • دامپ های بی کد زیمنس ->
      • bicode Tiba
      • bicode Pars
      • bicode samand
      • bicode pride
      • bicode 206
  • آموزشی
  • دامپ های اصلاح شده
    • حذف محدودیت سرعت
    • حذف اکسیژن ۲ بوش me17 دنا
    • حذف سنسور اکسیژن ۲ LZNF
    • حذف سنسور اکسیژن ۲ MAW
    • دامپ ایربگ
    • اصلاحیه فن
    • دامپ اصلاحیه lznf پراید
    • حذف سنسور کیلومتر
  • winOLS
    • کاهش دمای کارکرد فن زیمنس با وینولز
    • نحوه تغییر محدوده کاتاف و ایجاد کاتاف رگباری
    • نحوه حذف محدودیت سرعت زیمنس
    • حذف بدسوزی سیلندر بوش me17
  • نقشه و دیتاشیت
  • فروشگاه
    • فروشگاه
  • تماس با ما
    • سایر صفحات
    • تماس با ما
    • درباره ما
    • مارادرنقشه های زیر می توانید پیداکنید
      • گوگل مپ
      • نشان
      • بلد

سبد خرید من

0 تومان

0
در سبد خرید شما 0 محصول وجود دارد.
جمع کل 0 تومان
مشاهده
پرداخت

دسته‌ها

  • دسته بندی نشده

بایگانی

  • ژوئن 2023
  • ژانویه 2022
  • اکتبر 2021
  • آگوست 2021
  • جولای 2021
  • ژوئن 2021

آخرین نوشته ها

08 تیر

حذف بدسوزی سیلندر بوش me17

باسلام در این آموزش ما نحوه از بین بردن خطای miss fire همان بدسوزی سیلندر موتور های tu5 و ef7 را با برنامه winols آموزش میدهیم

ابتدا برنامه ایسیو را خوانده و برنامه وینواز را باز میکنیم سپس کلیک راست کرده و گزینه propeties را میزنیم factor,offset را بر روی ۰.۲۵ مقدار قرار میدهیم

در موتور های tu5 اعداد miss fire بر ۴۵۰۰ – ۴۰۰

در موتورهای ef7 اعداد miss fire بر ۶۰۰۰ – ۷۵۰

نکات:

برای ایجاد مپ >   CNTRL + K

برای جستجو > CNTRL + F

برای خروجی گرفتن از فایلی که تغییرات را در آن اعمال کردیم > CNTRL + E

فقط به یاد داشته باشید که حتما با فرمت BIN. ذخیره کنید .

https://ecuservice.ir/wp-content/uploads/2023/06/miss-fire-me17.mp4

 

www.ecuservice.ir

0
مشاهده بیشتر
به اشتراک گذاری :
27 خرداد

نحوه حذف محدودیت سرعت زیمنس

نحوه حذف محدودیت سرعت  ، تمامی ایسیوهای زیمنس علی الخصوص نیسان و …!

اکثر پروگرام ها در داخل جداول مپ ، قسمت محدودیت سرعت یا ندارن یا باگ دارن ! ایسیو CCX که بتازگی بر روی اکثر نیسان و پادرا قرار داده شده در داخل TNM قسمت SpeedLimit دو عدد صحیح و عدد سوم به اشتباه انتخاب شده که در صورت تغییر و دانلود کردن محدودیت برداشته نخواهد شد.

خب بریم خودمون با وینولز برداریم 🙂

نکات:

برای ایجاد مپ >   CNTRL + K

برای جستجو > CNTRL + F

برای خروجی گرفتن از فایلی که تغییرات را در آن اعمال کردیم > CNTRL + E

فقط به یاد داشته باشید که حتما با فرمت BIN. ذخیره کنید .

 

https://ecuservice.ir/wp-content/uploads/2023/06/SPEED-LIMIT-1.mp4

 

www.ecuservice.ir

0
مشاهده بیشتر
به اشتراک گذاری :
09 بهمن

نحوه تغییر محدوده کاتاف و ایجاد کاتاف رگباری

در این پست نحوه تغییر محدوده کاتاف و ایجاد کاتاف رگباری در تمامی ایسیوهای زیمنس را آموزش میدهیم

فقط توجه داشته باشید افزایش بیش از حد محدوده کاتاف باعث قفل کردن موتور و شاتون زدن در خوش بینانه ترین حالت میشود لطفا از دورهای ۷۰۰۰ به بالا خودداری کنید!

برای ایجاد کاتاف رگباری عدد ۱۰ را به ۳ و ۲ نزدیک کنید و برای هارد کاتاف عدد ۰ را جایگزین کنید

تمامی اعداد محدوده کاتاف ضرب در ۳۲ میشه که عدد واقعی دور موتور را متوجه بشیم بعنوان مثال:

۳۲ * ۲۰۹ = 6.۶۸۸

۳۲* ۲۲۰ = 7.۰۴۰

۳۲* ۱۸۵ = 5.۹۲۰

 

https://ecuservice.ir/wp-content/uploads/2022/01/cut-off-cut-off-ragbari.mp4
2
مشاهده بیشتر
به اشتراک گذاری :
08 آبان

کاهش دمای فن زیمنس با وینولز

نحوه تغییر دمای کار کرد فن (fan temperature) در ایسیو زیمنس با برنامه محبوب وینولز winols

ابتدا در اول کار دامپ مربوطه را باز کرده و در قسمت جستجو با سربرگ هگزیمال عدد ۱۸ ۰۴ را جستجو می نماییم .

سپس اعداد بعد آن را به دسیمال چک می کنیم اعداد مد نظر ما باید بین ۱۷۰ تا ۲۱۰ باشد

به ترتیب عدد بعد ۱۸ ۰۴ دمای ساسات – دمای کارکرد فن کند و دمای کارکرد فن تند می باشد هرگز دمای ساسات را دست نزنید! برای کاهش دمای فن ، عدد مربوطه را طبق فیلم رکورد شده در زیر کاهش دهید توجه نمایید بیشتر از ۷ درجه دمای کارکرد فن را کاهش ندهید چون باعث یکسره شدن فن خودرو میشود!

سپس برای خروجی گرفتن از دامپ باید CTRL + E را زده و فایل را با فرمت BIN. ذخیره کنید و چکسام را با پروگرام  گرفته و دانلود نمایید

نکته :درصورت کاهش دمای کارکرد فن کند و تند مقدار واحد برای هر دو برابر باشد.

جهت دانلود برنامه وینولز کلیک نمایید

درصورت مشکل کار با وینولز آن را با ما در قسمت کامنت به اشتراک بگذارید

برای آموزش های بیشتر شما می توانید پکیج ریمپ با وینولز را از سایت ما خریداری کرده و از ریمپ با وینولز لذت ببرید

 

https://ecuservice.ir/wp-content/uploads/2021/10/FAN-TEMP.mp4

www.ecuservice.ir

2
مشاهده بیشتر
به اشتراک گذاری :
07 آبان

وینولز

در اینجا نحوه نصب وینولز و فایل نصبی قرار داده شده است جهت دانلود بر روی لینک زیر کلیک نماید:

دانلود winols *64

دانلود winols *32 (86)

 

نحوه نصب و پیکربندی winols :

https://ecuservice.ir/wp-content/uploads/2021/10/install-winols.mp4

 

 

پکیج طلایی دوره ریمپ با winOLS :

  1. وینولز نسخه ۴.۵۱
  2. شناسایی جداول – نحوه تغیرات درصدی و عددی – نحوه ساخت جداول و اصلاح آن – آموزش مفهوم جداول ۱۶ بیتی و ۸ بیتی … هگزا دسیمال – نحوه شناسایی کالیبراسیون در بافر
  3. نحوه حذف سنسور های (میل سوپاپ ، اکسیژن اول و دوم ، کیلومتر و …)
  4. نحوه استخراج و تغیرات تمامی جداول گشتاور ، گشتاور معکوس ، جرقه زنی ، پاشش سوخت ، اکسیژن (لامبدا) ، پدال گاز و دریچه گاز ، جداولی نظیر میزان شارژ کویل و دور آرام و …
  5. نحوه ایجاد کاتاف رگباری و پاپ بنگ POPbang
  6. نحوه تغییر محدوده دور موتور (Red Line)
  7. نحوه تغییر دمای کارکردن فن
  8. نحوه برداشتن محدودیت سرعت در ایسیو های زیمنس بخصوص در خودروهای نیسان
  9. آموزش حذف کد خطا
  10. آموزش مقایسه ۲ دامپ با یک دیگر
  11. بیکد ایسیو های بوش: ME17 – ME7 – ME7.8.8 – ME7.4.4 – ME7.4.5 – M7.8 – M7.9.7 ~~~~ ساژم و والو ~~~~ زیمنس: CGT – CGK – CGE – CIX48 -CIX34 – SIMENSE BIFUEL FULL ~~~~ دلفی ~~~~ MAW ~~~~ LZNF
  12. نحوه تغییر شماره کالیبراسیون و اختصاصی کردن فایل ریمپ

0
مشاهده بیشتر
به اشتراک گذاری :
04 شهریور

شماره ایپرام تمامی کیلومترها

فروشگاه دامپ!

 

 عنوان کد آی سی 
 پژو ۲۰۶ – کیلومتر

فرانسوی و کروز

24C02

۹۵۰۲۰-۲۵۰۲۲

 پژو ۲۰۶ – BSI ۲۵۱۶۰-۹۵۱۶۰
 پژو ۴۰۵ – کروز 93S56
 پژو ۴۰۵ – SPCO

پراید SPCO

پارس SPCO

سمند SPCO

24C02
 پراید – کروز 93S56
پراید – نماد 93C46
 پارس – کروز 93S56
سمند – کروز 93S56
زانتیا 93C46
تویوتا کمری (۲۰۰۷) 93C56
لکسوس ES350 93C56
تویوتا کمری LE 93C56
تویوتا کمری 93C46
تویوتا کرولا ۲۰۰۸ 93C56
تویوتا کرولا ۲۰۰۶ 93C46
تویوتا لندکروز V8 93C66
تویوتا پرادو 93C66

93C46

تویوتا هایلوکس 93C46
تویوتا لندکروز ۴.۵F 93C46
تویوتا یاریس 93C56

93C46

هیوندای آزرا 93C66

93S56

هیوندای توسان 93C46
هیوندای سانتا فه 93C46
هیوندای کوپه 93C46
 هیوندای سوناتا 93S66
هیوندای جنسیس  93S66
هیوندا ورنا(اکسنت) 93S56
کیا اپیروس 93C56
کیا موهاوی 93C66
کیا سورنتو 93C46
کیا ریو 93C46
کیا سراتو 93C46
کیا اسپورتیج 93C46
رنو L90 93C56
رنو مگان 93S56

24C04

MVM همه 93C56
پروتون جن۲ 93S56
نیسان پیکاپ 93C56
نیسان ماکسیما 93C56
نیسان رونیز 93C66
نیسان سرانزا 93C56
نیسان پاجرو 93C56
نیسان مورانو  93C56
فولکس گل 93C46

۹۵۰۴۰

مزدا۳ 93C56
مزدا۳۲۳ 93C56
مزدا MPV 93C56
سوزوکی ویتارا 24C16
چیرمن ۹۳c46
0
مشاهده بیشتر
به اشتراک گذاری :
28 مرداد

ریمپ چیست ؟! همه چیز درباره ریمپ (remap)

ریمپ چیست ؟ آیا ماشین خود را ریمپ کنم ؟ آیا ریمپ به خودرو آسیب میزند؟ اگه خوبه چرا خود کارخونه نکرده ؟ و ….

امروز قراره به تمامی سوالات شما درباره ریمپ پاسخ بدهم که چرا و چه زمانی خودرو خود را ریمپ کنید و اصلا چه مزایا و چه معایبی را در پیش رو خواهد داشت.

قبل از توضیح بهتره بدونید که تمامی قسمت های موتور خودرو شمارا ایسیو زیر نظر داره و بر اساس وضعیت خودرو دستور پاشش و جرقه را صادر می کند در واقع از دستور فن خودرو تا میزان پاشش خودرو در دست کامپیوتر می باشد

هر شرکت سازنده بر اساس شرایط اقلیمی ، آب و هوا قوانین و محدودیت ها و کیفیت متفاوت سوخت خودرو خود را کالیبره می کند . ریمپ می تواند خودرو را با شرایط آب و هوایی منطقه و کیفیت سوخت کشورهای مختلف سازگار کند .بنابراین بعد از ریمپ مصرف سوخت کاملا بهینه شده و کاهش خواهد داشت ، شتاب خودرو بهتر می شود و ناک هم رفع می گردد.

شاید از خود  بپرسید چرا خود کارخونه توان بالاتری از خودرو ها نگرفتن و طبق آن خودرو را کالیبره نکردن …

اول باید بگم خودرو عرضه شده با توان کم تری از توان واقعی آن موتور به دست مشتری خواهد رسید شاید بپرسید چرا ؟

خودرو مورد استفاده تمامی گروه های سنی از پیر و جوان از آن در طول روز استفاده کرده و معمولا با اشتباهاتی از قبیل دیر تعویض کردن دنده مخصوصا در سربالایی که ماشین بشدت زیر فشار می رود و تعویض دیر به دیر روغن که گاها به ۱۵۰۰۰ هزار کیلومتر میرسد!

شاید برای شما عجیب باشد ولی متاسفانه بعضی افراد بعضا سر آشنا نبودن با سرویس های دوره ای خودرو این اتفاقات مرگبار را سر اتوموبیل خود می آورند. برای همین شرکت سازنده تمامی توان موتور را در دسترس قرار نمی دهند که خطر ریسک موتور با اتفاقاتی که توضیح دادم در امان باشد.

حالا اگر شما با سرویس های دوره ای آشنا هستید و میدونید که روغن مصرفی زمان تعویض آن هر ۵۰۰۰ هزار کیلومتره شمع و شستشو انژکتور … می باشد و زمان مناسب تعویض دنده در سربالایی و کفی را می دانید ریمپ می تواند لذت رانندگی با خودرو خود بیشتر کند.

به فروشگاه برو!

بعضی از مشکلاتی که برای خودرو پیش می آید و با ریمپ قابل حل شدن می باشد:

تأخیر پدال گاز در ایسیوهایی که دارای پدال برقی می باشند.کپ کردن یا مکث خودرو در دورهای پایین.

ضعف کشش دور میانی.

بالا بودن دمای روشن شدن فن که موجب نگرانی مالک می گردد.

عدم رعایت نسبت صحیح AFR در جهت تامین راندمان بیشتر.

پدیده ناک (که به غلط به صدای سوپاپ مشهور است.) به دلیل تنظیم غلط نرم افزار ایسیو.

پدیده میسفایر Miss Fire ( احتراق ناقص ناشی از کیفیت پایین سوخت.)(پدیده ناک)

خطای بیهوده فرسودگی کاتالیزور (خطای P0420)

رفع چوب شدن ترمز خودرو مخصوصا در خودرو های گیربکس اتومات

در ریمپ چه چیز هایی قابل تغییر است :

  1. تغییر در عملکرد دمای فن : در خودرو های پژو عامل واشر سرسیلندر بسیار رایج می باشد ما محدوده عملکرده فن را با ریمپ پایین آورده و دمای موتور را در محدوده سیف نگه میداریم
  2. میزان پاشش و جرقه زنی : ترکیب سوخت و هوا
  3. رفع محدودیت سرعت توسط ریمپ
  4. افزایش محدوده کاتاف بدلخواه مشتری
  5. کاتاف رگباری
  6. حذف سنسور اکسیژن دوم : جهت سازگار کردن خودرو با سوخت یورو ۲ ایران و رفع ناک
  7. تغییر جداول مربوط به گشتاور در دور های مختلف موتور
  8. رفع تاخیر پدال گاز (کپ در گاز دادن اولیه دریچه گاز)
  9. تغییر نواحی مختلف در جداول بوست توربو
  10. بک فایر (pop bang)
  11. رفع خطای کاذب و جلوگیری از روشن شدن چراغ چک

 

0
مشاهده بیشتر
به اشتراک گذاری :
04 مرداد

چه کارهایی به کامپیوتر خودرو آسیب میزند!

کامپیوتر خودرو (یا همان ایسیو) وظیفه کنترل موتور خودرو بر عهده دارد عواملی که باعث آسیب به آن میشود را در این پست برای شما شرح میدهیم :

جدا کردن کابل باتری هنگامی که خودرو روشن است!
1.همان طور که می دانید ولتاژ تولیدی دینام حدود ۱۴ ولت می باشد این ولتاژ متوسط تولیدی دینام می باشد که در بعضی از خودرو ها به ۱۳.۲ هم می رسد. پیک تولید ولتاژ دینام بر حسب دور موتور و بار گرفته شده از دینام ، متغیر بوده و گاهی به ۱۶ ولت نیز می رسد! در حالت  عادی که کابل های باطری متصل است این نوسان به خاطر خاصیت خازنی باتری تعدیل می شود اما اگر کابل باتری در هنگام روشن بودن خودرو باز شود ، این نوسانات می تواند نه تنها به ایسیو بلکه به کلیه یونیت های داخلی و مصرف کنندگان موجود در خودرو آسیب بزند! طبیعی است که باتوجه به قیمت زیاد آن از انجام این کار صرفه نظر بکنیم.

امتحان جرقه از روی وایر شمع با اتصال آن به بدنه

۲. وقتی وایر را از سر شمع ها می کشیم و برای امتحان برق ارسالی به سرشمع ها توسط وایر مربوطه به بدنه جرقه اینجاد می کنید ، ممکن است که مقدار جریان نابهنگام غیر قابل کنترلی را در ثانویه کويل ایجاد کنید. برق ثانويه كوئل با برق سیم پیچ اولیه آن دارای تاثیر متقابل هستند . کوئل نیز برق خود را مستقیما از ای سی یو ( کامپیوتر خودرو ) می گیرد . این کار ممکن است موجب ایجاد نوسانات برق در شبکه برق خودرو و آسیب رسیدن به قسمت های حساس به خصوص ایسیو شود . اگر تمایل به چک کردن برق سرشمع ها دارید از یک شمع فیلرگیری شده يدک استفاده کنید تا میزان جریان دهی ثانویه کوئل تحت کنترل باشد

آب زدن به ایسیو
اگر پشت جعبه این قطعه را باز کنید خواهید دید که برای جلوگیری از نفوذ آب ؛ قسمت فیبر مدار چاپی و حتی پین های داخلی با ماده ای موم مانند پوشیده شده اما در هر صورت پین های نری خارجی سوکت ای سی یو بدون محافظ هستند و خیس شدن آنها موجب اتصال کوتاه خارجی شده و ممکن است به احتمال بالا ایسیو آسیب ببیند .

دست زدن به پین های آی سی یو
به دلیل ریسک الكتريسته ساكن بدن می تواند موجب آسیب های جدی به آن شود . الکتریسیته ساکن بدن گاهی اوقات تا هزارها ولت می تواند بالا برود .

خدمات تخصصی ایسیو احسان

e.c.u

0
مشاهده بیشتر
به اشتراک گذاری :
  • 1
  • 2
  • بعدی
تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به خدمات ایسیو احسان میباشد    -  copyright 2021

cropped-images.png

cropped-images.png

http://ecuservice.ir/wp-content/uploads/2021/05/cropped-images.png

بستن
ورود به سایت یا ثبت نام
گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

کاربر جدید هستید ؟

ثبت نام رایگان و آسان

  • پرداخت راحت و سریع
  • ذخیره آدرس های حمل و نقل
  • مشاهده ، رهگیری و ... کالا
ایجاد حساب کاربری
X